domingo, 3 de marzo de 2019

Salon O´Livia Beauty in curind

                          Cine nu ar vrea sa se simte bine in propria piele si cu sine insusi?
A fost intrebarea pe care mi-am pus-o mereu...Raspunsul a venit automat :oricine, toata lumea , fie femeie sau barbat,oriunde si oricind, iar de aici s-a nascut ideea de a aduce ACASA ceea ce am experimentat de-a lungul anilor intr-o tara care m-a adoptat de-a lungul a 17 ani, unde am vazut oameni fericiti si impliniti, oameni care mi-au transmis energie pozitiva si mi-au dat impulsul necesar pentru a ma aventura in a aduce acea stare de bine pentru oamenii mei dragi din Romania.
                         Sunt asistent in farmacie , specializata in dermo-cosmetica , lucrez de peste 15 ani atit cu tratamente medicamentoase cit si cu afectiuni ale pielii , dar in acelasi timp infrumusetarea , intretinerea personala , care in ultimul deceniu a devenit o necesitate nu un moft pentru fiecare dintre noi.In salonul care v-a functiona incepind cu luna april in Alba-Iulia , voi aduce servicii de infrumusetare, intretinere, tratamente faciale si corporale,pentru toti cei care doresc sa-si faca viata mai frumoasa si sa capete incredere in sine insusi , dar in acelasi timp se pot bucura de o gama diversificata de produse de calitate superioara cum ar fi creme, serumuri , uleiuri naturale si nu in ultimul rind  accesorii pentru diverse evenimente , unice si diversificate.
                          Va astept cu drag ,va stau la dispozitie cu o echipa  bine pregatita cu mult profesionalism .

                                                O´LIVIA Beauty

No hay comentarios:

Publicar un comentario